پیام تسلیت رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و عوامل کاروان حج اساتید در پی درگذشت دکتر ملک فر

۱۴۰۳/۰۴/۰۵ ۱۷:۲۶:۳۸

 رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و عوامل کاروان حج اساتید (۱۷۷۷۷) در پی درگذشت دکتر ملک فر از اساتید دانشگاه تربیت مدرس پیام تسلیت به شرح زیر صادر نمودند.
 رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و عوامل کاروان حج اساتید (۱۷۷۷۷) در پی درگذشت دکتر ملک فر از اساتید دانشگاه تربیت مدرس پیام تسلیت به شرح زیر صادر نمودند:

وَمَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمًا(نساء 100)

امام صادق عليه السلام فرمودند :هر كس در يكى از دو حرم (مكه و مدينه) بميرد خداوند او را در زمره كسانى برانگيزد كه از عذاب خدا در امانند.
خبر ارتحال مرحوم دکتر حاج رسول ملک فر(ره) استاد تمام و رئیس فقید دانشکده علوم پایه دانشگاه تربیت مدرس، تنها چند روز پس از اتمام مناسک حج تمتع و در روز عید غدیر خم در حرم امن الهی، موجب تاسف و تأثر فراوان همسفران کاروان ۱۷۷۷۷ گردید.
آن مرحوم که عمر گرانقدر خود را در مسیر شکوفایی علم و دانش و تربیت دانشجویان ایران اسلامی سپری کرده بودند حال پس از چندین روز انس با خالق هستی و طواف بیت الله الحرام به دیدار معبود شتافت. خادمان کاروان حج اساتید، فقدان آن استاد فرهیخته را به جامعه دانشگاهی کشور، همکاران، شاگردان،همسر داغدار، فرزندان و بستگان مرحوم تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و همنشینی با اولیای الهی و برای بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه حضرت حق مسالت داریم.
محسن مسلمی مدیر ، مرتضی مطهری پور روحانی و کلیه عوامل کاروان ۱۷۷۷۷

ارسال نظر