دیدار و نشست صمیمی مدیر امور اداری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با همکاران ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

در نشستی گرم و صمیمی، مدیر و همکاران امور اداری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با رئیس و کارکنان ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان دیدار و پیرامون مسائل اداری، ارتقای خدمات‌رسانی در حوزه اداری وآموزش همکاران گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، این نشست با هدف تقدیر از زحمات همکاران ستاد عمره و عتبات، بررسی راهکارهای ارتقای خدمات اداری، و همچنین شنیدن بی‌واسطه دغدغه‌ها و پیشنهادهای اجرایی کارکنان این مجموعه برگزار شد.

در ابتدای این دیدار سید محمد طاهری رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن تقدیر وتشکر از حضور همکاران اداری در این نشست به بیان و تشریح برنامه های ستاد عمره و فعالیت های همکاران ستاد عمره پرداختند. در ادامه محمد حسین قائد شرف مدیر امور اداری نهاد در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه خادمان زائران دانشگاهی سرزمین وحی و عتبات عالیات، خدمت در این عرصه را توفیقی بزرگ و دارای اجر معنوی فراوان دانست. وی تاکید کرد: «تسهیل شرایط اداری، رفع موانع و پشتیبانی همه‌جانبه از همکاران این ستاد، نقش مستقیمی در آرامش خاطر آنان و در نتیجه، بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به زائران دانشگاهی دارد.» در ادامه این جلسه، همکاران ستاد عمره و عتبات در فضایی صمیمانه به بیان نقطه‌نظرات، تجربیات کاری، چالش‌های موجود و پیشنهادهای خود در حوزه‌های مختلف اداری و ساختاری پرداختند. در پایان این نشست، مدیر امور اداری نهاد ضمن استقبال از طرح‌ها و نقدهای سازنده همکاران، ابراز امیدواری کرد که با پیگیری موارد مطرح‌شده، گام‌های موثری در جهت بهبود فرایندهای کاری و ارتقای سطح رضایتمندی کارکنان این ستاد پر تلاش برداشته شود.

 

 

کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

مدیر سایت

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید